luni, 11 aprilie 2016

How do I dye my hair gray


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                 VEST HERE , SHIRT HERE , JEANS HERE , BAG HERE , HEELS HERE , SUNNIES HERE

EN:
  Happy Monday, how did you spend your weekend? I have been working on our house along with my husband and I can't wait to show you some snaps as soon as it shapes up a little.
  Today I will talk to you about how I changed my hair color from golden hair to grey blonde hair.   The adventure started about two months ago, when I had an appointment at a hair saloon, but instead of light grey hair I ended up with intense gold, a month later I tried again and the result was the same.   After all this failing to reach the color I wanted, my biggest question was how do I dye my hair gray and I proposed myself to try doing it at home and I went to a professional store to buy some hair color. I bought two different shades of  blonde and combined them ad the result was 90 % of what I wanted from the beginning. I will attach two photos for a comparison from how it was and how it changed. I attach two photos, in the right one is how it was and in the left one you will see how it is now.
Today I wear a grey vest, white shirt, grey jeans and a pink bag.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamana insorita va doresc, cat de repede a trecut weekend-ul, eu am muncit la casa impreuna cu sotul meu si abia astept sa va arat primele fotografii de acolo, cand totul va prinde putin contur.
  Azi va mai vorbesc si despre peripetiile prin care am trecut pentru a renuta la blondul auriu si a-l schimba pe un blond gri. Pentru ca am primit numeroase intrebari referitoare la procedeu, am sa va povestesc si voua cum a decurs. In urma cu vreo 2 luni m-am decis sa-mi schimb culoarea parului si sa renunt la blondul auriu, dar dupa o vizita la salon parca am reusit sa-l fac sa fie mai auriu si usor mai inchis decat la prima vizita. Dupa aproximativ o luna, am schimbat salonul si am luat-o de la capat, dar din pacate rezultatul a fost cam acelasi. Atunci m-am decis ca as putea sa incerc de una singura sa-mi schimb culoarea, zis si facut, am mers la un magazin cu produse profesionale si mi-am cumparat patru tuburi de vopsea cu doua nuante diferite, un blond gri foarte deschis si un blond cu tenta mov. Le-am amestecat si o prietena mi-a aplicat vopseaua pe par. Dupa 45 min rezultatul  fost 90 % apropiat de ce imi doream eu. Va atasez si 2 fotografii, in stanga e parul meu dupa prima vizita la salon, iar in dreapta este dupa ce l-am vopsit acasa.
  Cateva cuvinte si despre tinuta de azi, port o vesta gri, o camasa alba cu manseta lata, jeans gri si o geanta roz.

Cu drag,
Lavinia



2 comentarii: